Bebeğim 3 ay 7 günlük. Vücudunda egzama başlangıcı ve kakada hafif mukus var bunun dışında huzursuzluk, kusma bir sıkıntısı yok gelişimi de çok iyidir. Doktor kortizonlu krem verdi geçmedi fakat hafifledi. Büyük ihtimal alerji fakat bunların dereceleri ve çeşitleri oluyormuş. Başına gelen var mı? Bizimkinin neye alerjisi olabilir acaba?