Oğlum kreşe gidiyor grip oldu dur desek de anlamıyor kardeşini öpüyor şuan kızım 22 günlük hırıltılı nefes aliyo eşim gorevde yalnızım nebulazatorle hava verdim biraz rahatladı kusmadi ama korkuyorum eşim sabah donucek bebeğimi hastaneye götürene kadar ne yapabilirim ağlamıyor şuan için bişey olmaz değil mi elimden alırlar mı çok korkuyorum