Tanemduygu
Merhaba guzel anneler nasilsiniz? 6 ay 18 gunluk bir kizim var. Yaklasik 2 aydir mama reddi yasiyoruz. Kesinlikle devam sutunu icmiyor (beni emmiyor erken dogdu kuvozde kaldi bir sure biberona alisto maalsf ve sutum kesildi) zaten mama yedigimiz icin ek gidaya 5. Ayda basladik. Sadece gece iciyor. Simdi gece uykulari yarim saat. Uyuyir aglaya aglaya uyaniyor salla babam salla tekrar uyuyo yarim saat kalkiyo. Hic bole yapmazdi sabaha kadar uyurdu. Bazi zamanlar ateslenme ishal kusma yasiyoruz. Kan kaka tum tahlillerimz temiz cikiyor. Dis diyip duruuolar ama ilk cocgum bu konuda tabii bi bilgim yok. Evet annissler sizce durum nedir 😂