serenay48 Bebeğim sadece emerek uyuyor. Emzik asla kabul etmiyor. Geceleri sürekli emip uyuyor ve sık sık uyanıyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Varsa acil yardımmm!
Zeyzey6645 serenay48 kaçıncı aydasnız bilmiyorum ama 10. Aydayız durum aynı ne zaman geçer inanın bende bilmiyorum delirmek üzereyim saat 04.26 ve ben halen uyutmaya çalışıyorum