yuhumgeliy Hiiçççç bişey beklemiyorrr 4 tane çektirdim takır takır peş peşe biri dikişli diğer 3 ü normal, çene cerrahı çekiyor benim doktorum erik dalı açıp 3e kadar say demişti içinden daha ben 2 demeden diş adamın elindeydiiii 😂 ve benim diş köklerim çok sağlam uzun ve yamuk düşünün yaniiii 😂 çektikten sonra gazlıbez koyuyor yarım saat kalıyor orda sonra çıkarıp at 2 saat bişey yiyip içmek yok ağız çalkalamak serbest :) tütün ürünü kullanıyorsanız üzgünüm 2 gün ara . Böyle ağzınızı emer pozisyonda gerdirmekte yok 1 gün boyunca. Uyuşukluk geçince istediğini yee 😂 çektirmeye giderken aç gitme karnını bir güzel doyur veee en önemli tavsiye şahsi fikridir ve tecrübeye sahiptir kesinlikle doktorunuzu erkek tercih edin (kadın doktorun gücü yetmemişti çekmeye ve çok zorlamıştı beni 25 yaşındayım hala kadın diş doktoru görünce kaçıyorum) bunlar haricinde de başka bişey yok inşallah bir nebze olsun rahatlamışsınızdırrr şimdiden çoook geçmişler olsun 🌸