gocebebirbayan Kızlar bu ay 26 sında kesim tarihi ve 10 bin tl ödemesi var. Fakat hepsini ödeyemeyeceğim sanırım. Bir kısmını (farzedelim 3 bin) ödeyip kalanını gelecek ay ödesek oluyor mu öyle?
delirmeceler gocebebirbayan cüzi bir yansıması oluyor buda sizi etkilemez süreklilikte katlanıyor tabiki
gocebebirbayan bosanbacim asgari ne oluyor tam olarak. Daha açık anlatmaya zamanınız var mı acaba? Kartımız vardı ama pek kullanmazdık da bilgim yok o sebeple 🥺
melekortac @gocebebirbayan düzenli kredi kartı kullanan biri olarak söylüyorum ki genelde ödememiz gereken miktarı ödemiyoruzdur, hiç faiz binmedi bu zamana kadar ama bankadan arandık çok kez tabiki. Ama tek sefer ödememeniz fikrimce sorun teşkil etmez
gocebebirbayan melekortac çok teşekkür ederim. Borçlardan bir türlü çıkamıyoruz 🥺 nefes almak ücretsiz Allah tan
gocebebirbayan melekortac çok teşekkür ederim. Borçlardan bir türlü çıkamıyoruz 🥺 nefes almak ücretsiz Allah tan
Birdunyabircennetannesi Asgari tutarı ödeseniz yeterli Ekstre gelince sizden asgari tutarı isteyecek onu öderseniz yeterli Asgari de minimum ödemeniz gereken tutar oluyor