Selam kızlar
Oğlum 4 aylık yüzüstü uyumayı çok seviyor. Yüzüstü yattığımda daha uzun ve derin uyuyor. Sırtüstü yatırdığım da direk uyanıyor. Gece yüzüstü yatırmaktan tedirgin oluyorum. Sizce yüzüstü yatmasında bir problem var mı? Bebeğini gece bu şekilde yatıranlar var mı aranızda ??