https://www.instagram.com/p/B7C-NCBjy4z/?igshid=12w2xat13w5ya
Serap hanımın birçok yazısında kendimi bulabiliyorum buradaki bir cümlesi de beni bir hayli etkiledi 'dünyada güvenebileceği daha iyi bir alternatifi olmadığından' ne kadar doğru güvenebileceği tek dal iken onu incitmek istemeyiz değil mi ?🤗