tansukutoglu Kızlar merhaba bebeğim yaklaşık 4 aydır mama içiyor markası sma bu zamana kadar bir sıkıntı yaşamadım ama son 10 gündür bebeğim kusuyor mama içtikten bir süre sonra bunu yaşayan varmı
aysegul_my tansukutoglu fazla geliyo olabilirmi ? Mama ictikten sonra biraz 10 dk yatiriyo musun başi yuksek sekilde veya yarım saat hiç hoplatmadan zıplatmadan duruyomu benim kizim 6 bucuk aylik 45 dk önce içse bile mama o 45 dk icinde hoplatirsak kucakta biraz fazla tutarsak biraz kusuyo
Bartummommy tansukutoglu benim oğlumda yaklaşık 1 hafta kadar mama da icsse emse de hooop kusardi ama migdesi usutmustu
tansukutoglu aysegul_my sanırım kucakta tutarken karnına baskı oluyor öyle kusuyor ama önceden asla kusmazdı 10 gündür var anlamıyorum ben bişe napıcamı da bilmiyorum