Kızlar 1 ay 2 günlük bebeğimin burnunu serum fizyolojikle akşam 4te temizlemiştim. Gece 11e kadar bir kez kusmuştu, 11de tekrar temizledim uzun uzun sümükler beyaz kalıntılar çıktı. Beyazlar sümük ve o kusmadan kalan süt kalıntıları sanırım (burundan kustu) ama çok zaman geçmemişken o kadar sümük nasıl çıktı hasta mı oluyor acaba 😢