songulasln Kundaksız uyumuyor elini kolunu hareket ettirip uyanıyor hemen. Zıbınla uyutup üstünü örtmememe rağmen ter içinde kalıyor. Nasıl yapmam lazım bilgisi olan yada bi tekniği olan var mı?
dilberhala1 songulasln Bence olmamalı ya kızım ocakta doğdu bir kere bile kundak yapmadım 2 3 sıçradı alıştı
dilberhala1 songulasln Yani bilemedim şimdi havalar ısındı tek kat zıbın yapın müslin battaniyeyle yatım kundak yapın bari
Nerime50_ dilberhala1 ben ilk çocuğumu da ikinci çocuğumu da kundakla büyüttüm. Şuan 3 aylık küçüğü kundak istiyor dediğiniz gibi uyanıyor hemen uykuya dalamıyor. İnce başörtüsü var onunla bağlayıp uyutuyorum terliyor yeri geldiğinde