melikeaslantncl 0-3 yaş kitaplar oluyor ilk kitaplarım diye geçiyor. Ben hep onları okuyorum oğlum 2 yaşında şu an hala onları okuruz her gün. Hayvanlar serisi var bende. Mesela fil olanı söyliyim işte ben bir filim iki insan boyundayım bir kamyon kadar da ağırım upuzun hortumum var onunla hem su içerim hem de ağır şeyleri kaldırabilirim gibi. Ezberlemişim okumaktan 😂 bunun eşyalarım meyvelerim vs olanları da var. Tavsiye ederim. İçindeki resimler büyük olduğu için renkleri dikkatini de çeker