@Mehmetmetinim açıkçası gerek duymadım yavaş yavaş kapanıyo çünkü az bi çukurluk kalmış, dokununca farkediliyo ama 2-3 ay öncesine kadar daha fazlaydı. Her bebeğin gelişimi değerleri farklı olduğu için sorun vardır gözüyle bakmadım. Kimisinin 13 aylık kimisinin 17 aylık kimisinin 20 aylık kapanır, çook uzun bi süre değil ki. Kendi fikrimce sorun yoktur diye düşünüyorum daha 18 ayını bitireli 1 ay geçti çünkü. Bilgisi olan annelerimizide okumak isterim tabiki, veya siz doktora sorarsanız buraya yazarsanız sevinirim 😊 bu arada bende d vitamini ve kan damlası kullanmadım, alakası var mıdır bilemiyorum