Alparslanbey_ Kızlar ilk defa düdüklğ alıcam ve kullanıcam korkuyorum da bu yazdığım düdüklğ tencerenin yorumları çok iyi birde size danısmak istedim çok ucuk fiyatlı bişey alamam hem uygun hem güvenlikli olması lazım
Eyllebr Alparslanbey_ merhaba ben kullanıyorum sevıyorum çok iyi fasulyeyı faln 15 dk pişiriyor rahat
Esma-04 Alparslanbey_ Bende kullanıyorum ve seviyorum iyi bi düdüklü her şeyi rahat pişirebiliyosun ve bi sıkıntı yaşamadım çok şükür şimdiye kadar.
Eyllebr Alparslanbey_ evet oluyor ama o da içinde olan şeye göre köpüren birşey olunca oralardan atıyor benim için çok sorun olmadı bıraz damlatıp sonra kesılıyor