Merve266 13 aylık bebegim gel git ver falan diyince beni hiç birini yapmıyor normal mi bu kızlar yoksa uyaran eksikliğimi var anlamadm
Sevvl Merve266 benim kızlarım 14 ay 1 haftalık anca anca anlıyorlar kapat kızım orayı diyorum kapatıyor yapma diyorum yaomıyorgşt kardesını çağır diyorum içeri gidiyor digerı hatta henüz tam kavramıyor bile bence çok normal
Araseymen Merve266 benimki yapıyor.hadi sen abinin yanına git mama getircem diyorum gidiyor.yada abine git sana bez versin al gel diyorum gidip getiriyor.
Neva19 Benimde bebeğim 13 aylık gel git al ver hepsini yapıyor şükür hiç mi yapmıyor bunları sizinki belki işine gelmiyordur
Merve266 Neva19 hayır hiç yapmıyor ekrana maruz kalmada pek yok aslında güne en fazla 20 dakika bakiyordur o da yemek yemek için
Merve266 Sevvl inşallah vallahi korkar oldum herseyden burdan okuyrm biliyorum her çocuğun gelişimi farklı ama yinede neden yapmıyor acaba benimki de diyorum
Neva19 Merve266 daha çok küçük biraz gözlemleyin bakalım dediğim gibi benim erken başladı al ver git gel hepsini yapmaya anlıyor yani her bebek farklıdır