defnekusunannesi11 maaşınız yatarsa çok sıkıntı iade işlemleri var, izninizi de 14 olarak belirleyin ki 15 maaşta planlama dahilinde olun. Benim bildiğim 24 ay parça parça kullanabiliyorsunuz. Duruma bakın Online olmazsa tekrar alın, il yada ilçe MEB’i arayıp bilgi alın daha sağlıklı olur. Ama tekrar ücretsize ayrılacaksanız bilgi verin Haziran maaşı yatırmasınlar.