Bizim evde 26 derece kısa kollu zıbın ile yatırıyorum sadece. Hatta 28 leri gördüğü olmuştu bende bir post açmıştım bunun için. Gögüs ve sırt bölgesini kontrol edin sogukluk yoksa zaten üşümüyordur. Üstüne ince bir müslin atıyorum ben ama hak getire 🤣 Ayaklarıyla ittirerek atıyor üstünden