Bugün menenjit aşısı oldu, 8 aylık oğlum. Saat 20.00 gibi birden ateşi 38 buçuk oldu. Hemen ateş düşürücü fitilini verdim. Bir saat sonra 37 buçuk oldu. Şuan hafiften sıcak yine teni. Sizce geçe çıkarmı ateşi. Size sormak istedim. Şuan uyudu, çok ağladı