Kızlar merhabalar. Kızım 25 aylık. Her geçen gun kelime sayıları ve konuşmaları inanılmaz artıyor. İkili kelime olarak anne gel anne ver gel gel hadi gel gibi kelimeler kullanıyor ama hala akıcı ve üçlü kelimeler yok. Sizce bu durum nasıl ilerler endişe etmeye başlıyorum. Ama eşim ısrarla her geçen gün çok güzel kelimeler söylüyor sürekli dediklerimizi tekrarliyo neden stres yapiyosun diyor. Çevremden etkilenenlerdenim sanırım bende :/