Kızım 9ay 25günlük. Pazar günü babasıyka ayakta oynarken ayağı kayıyo kafasını hafif yere çarpıyo bu şekilde 1saat ağladı. Basamadı korkudan sandık. Sol bacağındaki şiş basamamaktan pa,artesi doktora gittik. Çatlak varmış. Şuan yarım alçıda 10 15gün durucakmış sonrasıda belli değil. Tam yürümeye başlayacaktı diyoduk böyle oldu 😔 alçısı çok kaşınıyo çok huzursuz uyurken uyumaya çalışırken. Nasıl çabuk iyileşir neler yapmam gerek