Papatya
Merhaba bayanlar. Yaklaşık bir aydır baş ağrım vardı ve emzirdiğim için doktor bana biberiye çayı içmemi söylemişti. Bende aktardan aldım ve bir fincan içtim. Bir içmeye sütüm arttı. Sizde doktorunuza danışarak deneyebilirsiniz. Bir çok faydası da var.