Atlasmomyyy Kızlar selam, oğlum(3.5 yaş) Skt tarihi bayaaa baya geçmiş şu kahve yanında verilen cakıl taşı çikolatalar var ya ondan yedi farkedemedik bi anda oldu zaten farkedınce hemen aldım bi 6-7 adet yemiştir bir zararı olur mu
Niloyailetospik Atlasmomyyy tadında herhangi bir değişik ve bozukluk yoksa sorun olmaz sizde bir bakın tadına bir bozukluk varmı diye
Merve450303 Atlasmomyyy markette çalışıyorum ben sktsi geçmiş ürünleri atiyoz yiyenler oluyor bazen bizim markette çalışan çocuklar bile yiyor bı şey olmadı inşallah bı sıkıntı yasamazsiniz
betul912_ Atlasmomyyy bakkalimiz vardı geçmiş pek çok şey yerdik koruyucular o kadar çok ki raf ömrü yazandan daha uzun oluyor genelde
Atlasmomyyy Yok kusma vs. Olmadı ama 1.5 yıl geçmiş buz dolabında duruyordu bizde yedik ama takipteyim. Bu arada evet haklısınız kızlar marketler Skt değişip çok çok ileri tarihleri yazıyorlarmış günahları boynuna çocuklarımızın vebaline giren…
Bebegim38 Atlasmomyyy pakette STT mi yazıyordu TETT mi, tavsiye edilen tüketim tarihinde tat ve kokuda bozulma yoksa sorun olmuyor. İnşallah sorun olmaz 🙏🏻