Benim kızımda 8 aylık kahvaltı ve öğlen yedirmeye çalışıyorum bazen yiyor bazen yemiyor ama yemek yerken aşırı sıkılıyor nabsam bilmiyorum ya 😂😂 zorla şaklabanlık yapa yapa yedirmeye çalışıyorum hiç bitirmiyor öğünleri maalesef :(
Günde 3 kere mama içiyor bazen 2 bir de emiyor ama hala ek gıda da sıkıntı var bende kaliyim burda