muhammedinannesise Yelda35 bence beklemek dha mantıklı bizde bu ay düşündük korumasız ilişki yaşıyoruz ama size sorun sdce yumurtlama günü mü ilişkiye gryrsnz
Yelda35 muhammedinannesise evet yüksek yumurtalama günü gebelik şansı yüksek yazıyordu bir kere oldu zaten eşim biraz şimşirim varsa gebelik diye ilişkiye girmiyor 🙂↔️🤷🏼♀️
muhammedinannesise Yelda35 🤣🤣🤣ay bacım güldüm benim eşimde öyle ama taki öğrenene kdar öğrendik mi benim eşimde korkar benim yumurtlama dün başladı baklm bizde istiyoruz inşallah Rabbım isteyen herkese nasip eyler
tosbiksmoms Yelda35 5 gün kala yaptigimda çıkmamıştı. 1-2 gün kala bile çok silik çizgi ile öğrenmiştim. Ama oglum da hemen öğrenmiştim. Belli olmaz yinede.
Honki_Ponki Yelda35 Benim 7 gün varken çıktı hafif silikti testte acabamı ki dedim sonra kan verim hamile oldugumu ögrendim
Yelda35 muhammedinannesise sormYın valla gebe kaldım doktoru ilişki verdi asla yapmam dedi kafasına değerim diyor tövbe yarabbi hahahahahah 15 ay kardeş olduk düşünün hahahah
161 Yelda35 ne kadar duygularımın aynısı nir yazı 😀 kızımda 5 gun oncesi cıkmıstı ama simdi gün geceden test almayı dusunmıyorum belki size de fikir olur 🙏
161 Yelda35 sizin ilki kac yasında.? Karbonat testi denedim köpuröedi hic belirtmde yok muhtemelen değilim de iste insan acaba mı diyor
muhammedinannesise Yelda35 hahaha 🤣🤣yok be bizimki o kadar değildi ilişki yaşardık ama korkardı. 🤣ama vazgeçmedi yine de
eda-1amine Yelda35 bizde ikinciyi istiyoruz bu ayı çok güzel değerlendirdik adetime 9 gün var bugün yaptım ne gatif çıktı 😔😔 çok üzüldüm ya rabbim ins evlatlarımıza birer kardeş nasip eder amin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Yelda35 eda-1amine bende bugün yaptım 4 gün var adetime negatif çıktı erken gebelik testinde ama midem çok bulanıyor
eda-1amine Yelda35 bende erken gebelik yaptım benimde kasıklarımda ağrı var midem ara sıra bulanıyor ama bilmiyorum artık birde adet günüm de yapicam bakiyim rabbim gören bilen bizlerede nasip etsin amin🤲🏻
161 Yelda35 yelda hanım ne yaptınız acaba gebelik olustu mu sizin aynı durumu yasadıgımız icin mereiak ediyorum bizim gecen ay tutmadı nasibi ne zamansa o zaman olsun insallah🙏🙏
Yelda35 161 geçen ay tutmadı bu ay iki kere beraberlik oldu adetim ayın 20 sinde rabbim isteyen herkese nasip etsin bakalım 🙏🏻🫶🏻
161 Yelda35 aynı durumdayız sizinle 🙏 benim de kızım3 yasında deniyoruz tek yumurtalıgım var bizde yumurtlama gununde denedik bakalım 🙏🙏