5 yasinda belediyenin karesine gidiyor haftaya gösterileri var oyun oynayacaklar provalar da yapıyor ama sonrasında arkadaşlarına zarar veriyor paylaşmıyor ogretmenini baya sinirlenmiş bu duruma evde bende baskı yaptım.sanirim oyna kimseye elleme felan bugun uykulu uykulu bana öne geçtim dedi etkilendi mi acaba psikoloji baskısı mi yaptık ki hocayla beraber