Tangrampuzzle İlk doğumgünü için organizasyon davet yerine dış çekim yapmak istedik siz nasıl seviyorsunuz dış çekim mi stüdyo mu beğendiğiniz tarzlar var mı olduğunuz bölgede fiyatlar nasıl
Elsnazan Tangrampuzzle Yeni stüdyo çekimi yaptırdım ama 2 saat sürdü ve zorlandık baya güldürmek için vs dış daha da zor olur 🙂↔️
QueenAnne stüdyo çekim yaptım 2 konsept ve aile çekimi çokta güzeldi memnun kaldım albümle beraber 2200 dü sanırım yeni yaptım zaten birde stüdyo daha iyi bence yorucu olmuyor rahat oluyor dış çekim bebek için pek rahat olacağını düşünmüyorum