Adetim genelde düzenlidir bugün 7 gün geçti 2 gün önce test yaptım negatif bugün kan verdim yarın çıkacak ama çok huzursuzum şüphem yok ama yine de ihtimal tabiki her zman var neden gecikti anlamıyorum stresli bi ay stres bu kadar etkiler mi bilemedim KPSS sürecindeyim ve ailevi sıkıntılarımda var çocuk Allahım isteyene versin ama düşünmüyoruz sorum şu stres den olabilir mi belirti yok bel karın ağrısı yok sadece çok gergin ve sinirliyim yarın kan da da negatifse adet söktürmek için ne önerirsiniz teşekkürler