Birkaç gündür arada çok hafif bir kasık ağrım oluyor. Özellikle geceleri de böbreklerimde hafif ağrı hissediyorum. Doğum yapalı 4 ay oldu henüz adet de olmadım. Üşütme olsa bu kadar sürer miydi acaba 1 hafta oldu neredeyse. Adet anca sökecek olabilir mi yaşayan var mı ?