hndstncvzlikek Arkadaşlar aylık iğne ile korunan var mı? Korunup hamile kalan varmı, suan için kesinlikle ikinci cocuk istemiyorum. Ek bir yöntem falan kullandınızmj
sibelturan hndstncvzlikek 3 aylık iğne kullanıyorum adet olmuyorum tek sıkıntı o başka bı sorun yok kafam rahat
askbebegimmbenim hndstncvzlikek zlynda 4 mg diye doğum kontrol hapı verdi doktorum kesin koruyor dedi emziren anneler için. Sağlık ocagindaki hemşireyi aradım oda kesin koruma sağlar sadece günü gününe saati saatine al dedi. Bende başladım iğnedense hapla korun dedi. 2.cocuk şuan kesinlikle düşünmüyorum. 6 aylık bebeğim zaten zor ve yorucu
hndstncvzlikek sibelturan onu bende düşünüyorum ama bir daha adet olmazsın ya da kilo alırsın falan dediler sonrasında istersen gebe de kalamayabilşrsin dediler aklım karıştı yoksa 3 aylık çok işşme gelir
merveatlaseymen sibelturan kadın Doğum doktorunamı basvurmak lazım aylık igneler icin bende istiyorum ama
Zuzua merveatlaseymen valla eltim 3 aylik yaptryo . Bana dedgi eczaneden aldim saglik ocaginda yaptirdim …. Onun dedgi kadr biliyorum