gulsen946_ tadım olarak az bir miktar ve irmik kendinizle çeliştiğinizin farkına varın ilk olarak elmayla mı basladınız bilmiyorum ama ilk sebzelerle veya yoğurtla baslamanizi tavsiye ediyorum irmiği 6 aydan sonra ki bebeklere yaptığımız yemegin bir tık daha doyurucu olması acısından koyuyoruz ki unutmayın ilk 1 yıl ek gıda doyurmak amaciyla degil yemek yemege alismasi yeni yiyecekler tatması sebzelerden meyvelerden süt ürünlerinden kucuk vudunun ihtiyaci oldugu kadar vitamin almasi acisindan veriyoruz ve dünya genelinde gecerli bir kuralda sudur ki ilk 6 ay anne sütü veya mamadan başka bir şeye bebeğin ihtiyacı yoktur ve verilmemesi gerekir bebek sindiremez rahatsızlık ceker saglik problemleri olur ben suan internette cok kisa bir arastirma sonucu varilacak bilgileri soyledim herkesin anneligi kendine nasil isterseniz oyle buyutursunuz