gokceelaakdgn Kızlar iyi akşamlar bebeğim 2 ay 15 günlük 1 buçuk aydan beri gündüz uykuları yok 1 aylıkken gaz sancıları başladı o zamandan beri neredeyse 12 saat bile uykusuz kaldığı oluyor ve sürekli ağlıyor çok yoruldum ev işi yemek hiçbirini yapamıyorum
Jessicaana gokceelaakdgn benimde oyleyidi acile gittim en sonunda metigaz yazdı doktor çok iyi geldi bebisime çok rahat uyuyor artk
svda77 defnemomm_ bende aynı durumdayım kızlar daha yeni anca yatırdım o da tilki uykusunda her an uyanacak durumda bana uyku yok yani 😅 kolik bebek dünden beri 2 saat anca uyudum
gokceelaakdgn defnemomm_ O kriz anı gelince hiçbirşey fayda etmiyor bende neler denedim gaz damlaları kemeri sallamak için hamak beşik ama olmuyor 🤷♀️