Anneler merhaba. Bebeğim 1 aylık oldu. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Doğum kilosu 3300dü 4600 olmuş şu anda. Bebeğim doğduğunda 1 hafta yoğun bakımda kaldı, sütüm de hiç artmadı vs. derken şu anda önce emzirip( doğru düzgün süt geldiğinden bile emin değilim) sonrasında 90cc mama veriyorum aptamil. Bebeğim de çok iştahlı 2 saatte bir acıkıyor ve istiyor, aranıyor. Ama kilo artışı beni biraz düşündürdü, sizce mama zamanla çok mu şişirecek bebeğimi? Ya da beslenme vaktini nasıl uzatabilirim-2 saatte değil de 3 saate nasıl çekebilirim? Ya da cc yi azaltsam doymadığı için çok mu huzursuz olur? Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙄