zei söyle söyleyeyim maalesef bi 3 gün uykusuz kalırsınız ama sonra rahat edersiniz, bence öncelikle emzirmeden uykuya geçirmeyi sağlayın, gündüzleri emzirmeyin uykuya geçerken, gündüz unutunca gece emzirmesini kesmeye başlayın, evet biraz aglicak uyuyamicak ama 3 gün sonra çok rahat edeceksiniz, korkmayın göründüğü kadar zor değil.. Allah yardımcınız olsun