Seymanur9 SiprayiL normalde fiyatları çok ucuz değil sanırım biz normal şekilde gitmedik . Gittiğimiz tenis kulübünün toplu şekilde organizasyonuyla gittik o yüzden yarı yarıya fiyatlar oynadı diyebilirim