kartalannesi o kadar güzel bir otel ki 2 hafta önce gittik gerçekten üst seviye harika bir oteldi . Özellikle etkinlikler gösteriler benim için en önemlisi restoranı enfes diyebilirim asla geçiştirilmiş yemekler yok herkes için yüzlerce çeşit yemek ve çocuklar için diyettekiler için alerjisi olanlar için veganlar için . Bayıldım .