Oğlum 3200 doğdu şuan 2 ay 23 günlük kilosu 5800 1 ay önce 5600 dü az mı almış acaba bana az gibi geldi mama takviyesi yapsam mı acaba kafam çok karışık birde şu aralar çok huysuz acaba ondan mı kilo almıyor sadece anne sütüyle besleniyor sütüm yetiyor günde 5 6 kez çişli bez çikiyor acaba sütüm mü yaramıyor 😞