erdemeda Süt incisi oldu emzirirken çok canım yanıyor bir kez yanlışlıkla patlattım elimle göğüs ucuma bakarken süt aktı tam geçti gib oldu tekrar oluştu bunun çözümü nedir emziriyorum da sürekli
Gulsbaby erdemeda bu durumu iki kez yaşadım. İkisinde de steril bir enjektör ucuyla duştan sonra patlattım. Tekrarlamadı sonrasında. Eğer patlatmazsanız acısı geçmez. Ben de o dönemler çok sık emzirdiğim halde geçmedi. Sadece sol tarafımda oldu. Yaklaşık beşinci aydan sonra olmadı.
Gulsbaby erdemeda çok araştırdım bu durumu herkes patlatılması yönünde tavsiye vermiş. Faydası olacağını düşünüyorum ben de etkisi oldu. Rica ederim ☺️