ceriio cauuv2 hadi bakalım 😂 ama zaten cuma mesai bitimi aciklanirsa anca pazartesi öğreniriz diyordu eşim 🥲 haftasonu idari işler kapali oluyor genelde dedi artık heryerde mi öyle bizim burası mi bilmiyorum 🥲
cauuv2 ceriio siz nerdesiniz ? Yok canm cuma acıklansa ögreniriz direk öyle sey olurmu sisteme giriyolar sonucta
ceriio cauuv2 onlara özel site var oradan bakılıyor ya o yüzden sadece idari işlerden girebiliyorlarmis canım biz Diyarbakırdayiz
cauuv2 ceriio yok şimdi eşime sordum açıklanmamıs . Memurlarnette biri açıklandı beyler yazmıs şu gergin dönemde insanlar dalga geçiyo delircem
ceriio cauuv2 eğleniyorlar resmen ya ben cumadan önce beklemiyorum ya bı ihtimal cuma günü açıklanır diyorum 😅
bahardg Jandarma ve emniyet bir açıklanacak 25’i filan diyorlardı heyecanla bekliyoruz bizde bakalım hayırlısı