inciliduygu Kızlar kızım 7ay 15 günlük ve son iki gündür kusma iştahsızlık arada ishal gibi ateşi de çıkıyor 38 görüyoruz bazen diş mi çıkarıyor acaba anlamadım sizin diş çıkarma dönemleriniz nasıl geçmişti tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz
gulten01 inciliduygu Merhabalar ishal dışında bu söylemiş olduğunuz her şeyi yaşadık üstüste Özellikle geceleri ateşi oldu Normalde iştahı çok yerinde olan bebeğimin tamamen iştahı Kesildi tamamen bambaşka huyu oldu Sürekli huysuz eli ağzından salyası akıyordu Çok şükür dişini patlattı ateşi bitti huysuzluğu da azaldı fakat hala iştahsız Diş zorlu süreç derlerdi gerçekten öyleymiş
inciliduygu gulten01 gerçekten çok zor bi dönemmiş bizde de öyle ateşli şurup da içmek istemiyor içerse kendini kusturuyor ne yapacağımı şaşırdım