Asel0135 Valla benide çağırdılar 14 Ocak’ta kızamık aşısıymış sanırım yeni eklenmiş normalde 1 yaşına kadar başka aşı yoktu diye biliyordum
gozde_88 Asel0135 Suriyeliler buraya da el atmış olcak ki bu aya çekmişler. Onlarda aşı olayı yok sanırım bulaşma olayları olduysa