Kızlar benim bebem 30 günlük son 2-3 gündür ne emse kusuyor yavrum. Sızıntı gibi değil yani öyle de kusuyor da baya miktar kusuyor. Çocuğumda reflü var bence, benim gözlemim. çünkü hem bende var hem de öğürüyor emzik vs verirsem. Ya her emdiğini kusması neden olabilir sizce