maitea Semaaa39 biberonların kullanma talimatında 5 dk kaynatılması öneriliyor dr brown benimkiler. Kaynatmak siterilizasyon yöntemidir.
neanladinyurdagull Semaaa39 bende biberon kullandım kullanıyorum da kaynar suya koydum ama hiç kaynatmadım lansinoh chicco şimdi alıştırma bardak aldım twistshake
Semaaa39 maitea bilemiyorum. Biberon emzik kullanmadım. Buna rağmen strelizasyon makinesi vardı ona atıyordum. Avent markası almıştım. Kaynatılmalı diye bi yazısı yoktu.
catcilek Ben de kaynamış suya koyar 5 dk daha kaynatırım sonra kapatıp bekletirim bir süre çeşme suyu yapmıyorum içme suyuyla