Drama_queen5135 İyi akşamlar anneler kızım 20 aylık 6 aydır falan yürüyor ama hala paytak yürüyor böyle aksıyor gibi geldi bana normal mi acaba
Cinarinannesi23 Drama_queen5135 benim ki 11 ayında yürüdü ve 1 ay paytak paytak yürüdü sonra normale bindi şuan iyi yürüyor doktorunuza sordunuz mu hiç bence bir danışın
MinikPandam_ Drama_queen5135 ayakları içe ya da dışa basıyor mu ya da bacakları ayrık mi? Bir çocuk doktoruna göstermekte fayda var en azından içiniz rahat eder.
Drama_queen5135 Cinarinannesi23 tam anlatamadım aslında yeni yürüyo gibi yürümüyor normal yürüyor ama böyle çok heycanlanınca yada koşunca bana tuhaf gelıyo
Cinarinannesi23 Drama_queen5135 belki size öyle geliyordur etrafındakiler size bişey diyor mu yurumesi hakkında
Drama_queen5135 Cinarinannesi23 kime sorsam normal diyor ama ben götürcem yinede içim rahat etsin alında yeni dogdugunda araştırma hastanesinden beyin ulturosonuna varana kadar baktılar bacak ölçüsüne falan
Drama_queen5135 MinikPandam_ içi yada dışa basma yok ayrıkta degıl herkes normal yürüdüğünü söylüyor aslında ama ben yinede göstercem bi içim rahat etsin
MinikPandam_ Drama_queen5135 soze oe geliyordur belki de :) içiniz rahat edecekse gösterin tabi. anne yüreği ferahlasin:)