Kızlar merhaba yakında bebeğimin bir yaş gününü kutlayacağız. Bunun için organizasyon tuttum ve dışarıda bir tesiste olacak. Ama ekstra neler yapmalıyım pasta yada kurabiye çeşidi olarak bilemedim. Pastasi şeker hamurundan olcak. Sizce ekstra neler yapmalıyım yada siz neler yaptınız?