Selam kızlar temmuz başı işe başlayacağım bebeğim 6 aylık olacak sadece anne sütü alıyor şuan süt stoğu yapayım diyorum ama sürekli emen bir bebek dolayısıyla sağınca stok yapacağım bir süt çıkmıyor ne yapmalıyım süt arttırmamı yapacağım sizler nasıl hallettiniz birde iş yerinde sağmak için hangi makinayı önerirsiniz şarjlımı elektriklimi?