nebutantana30 Tekrardan şuanki bebişinize doğum yapsanız ismini yine aynı koyar mıydınız? Benim bebeğimin adı Mihra ama tekrar koyma şansım olsaydı Parla koyardım. Siz ne koymak isterdiniz? İsmini seviyorum ama şu aralar Parla ismi çok hoş geliyor.
zeyneperll nebutantana30 kızımın adı eflin yine doğsa yine eflin koyardım adıni çok beğeniyorum cennete açılan kapı demek anlamı ama parla da güzelmiş
KLORAK nebutantana30 ben kızımın ismini çok seviyorum hatta 2. Olurda kız olursa bu kadar güzel isim bulamazsam haksızlık olur diye düşünüyorum 🤣
jap nebutantana30 büyük kızımon ismini çok seviyorum onu değiştirmek istemezdim. Küçük kızımın da İlke veya Pera koymak isterdim
Busraata33 nebutantana30 İkisinin isminide çok severek koydum.Yine olsa yine aynı isimleri koyarım.Bir oğlum Ömür Ata,diğer oğlum Atlas 🎈İsimlerinide de kendilerinede aşığım ☺️
nebutantana30 gencmom_ bende mihra lina istemiştim eşim lina ismini beğenmemişti ama bence lina çok hoş bir ism
Unicorn67 nebutantana30 bende düşünüyorum bazen bunu 🤣 ama farklı bir isimde begenemiyorum yani yine olsa yine koyardım Alya Asel çok fazla kişide var artık eminim ama olsun yinede çok beğeniyorum
Lazerlimunafik Unicorn67 2 kızım var Asel ve Aymira ikisinide çok seviyorum yine olsa yine aynı isimleri koyardım 🤭
melera nebutantana30 2.olsa diye alıyorum soruyu öyle geldi işime birincisinden memnunuz memnun olmamak elde degil orası ayrı❤2. Olsa Klasikçiyiz Hamit koyabilirdik.Büyük ihtimal oğlan olur zaten. Kız olsa gülsüm belli o. Kimsenin ismi degil sevdiğimiz için büyük sahiplerinden dolayı. Diger en sevdigimiz ismi koyduk zaten Kainatın en güzel ismi❤ bunlar dışında Selim-Hilmi muazzam koyabilecegimiz isimler.. Aliyar da bir tık bana farklı ve uzak olsada aklımın bir ucunda.
nebutantana30 melera ben tamamen değişik isim severim hiç bilindik isim koymak istemem mihra çok bilindik duyulduk değil diye mihra koyduk ama sizin tercihiniz tabi ki saygı duyuyorum
[silindi] nebutantana30 oglumun adini coook icime sinerek koydum oyuzden yine ayni ismini koyardim ama kizima belki baska isim koyabilirdim ☺️
Fasulye12 nebutantana30 Hilal yaren kızımın adı . Eşimin ailesi dahil herkes yaren diyoruz. Tek çocukta bırakma düşüncemiz olduğundan eşim Hilal de olsun dedi . Öyle uyumsuz bir şey çıktı ortaya 😀 Hilal ayrı güzel ama yarenle pek olmadı
Unicorn67 Lazerlimunafik ♥️ adaslar 🤣 bende çok begeniyorum Alya ve Asel arasındaydim bende ikisinide koydum
3kedili2bebekli nebutantana30 ikizlerimin ismi Oğuzhan ve Açelya ♥️ uyumlu isim düşündük ama Oğuzhan ismini çok kararli ve severek koydugumuz için uyumlu kız ismi begenemedik kizimiza Ayyüce koyacakken son dk Açelya da karar kıldık iyi ki de öyle yapmışız diyoruz çiçek gibi kizim çünkü bence 😍