[silindi] Mamaqueen onun yerine mama sandalyesi alın daha güzel oturur ben aldım bebeyatmaz hiç kullanmadım hatta burdan bir arkadaşa hediye ettim. Bebeğim mama sandalyesinde daha uzun oturdu ve 6 aylıkken desteksiz oturuyordu bu sayede.
Eymeninannesiyim Mamaqueen 5.ayda başladım ve bir zararı olduğunu sanmıyorum 4 aylıkken kontrolde doktorumuz destekli oturtabilirsin demişti ve şuanda 6 aylık bebeğim desteksiz 5 dakika oturabiliyor
Ikrazumra19 Mamaqueen 17 aylik hic bir zararini gormedim 2.hamilleigim simdi tekrsr kullanicam hatta komsuaya giderkeb bile alip gidiyordum orda oturup benimle birseyler yiyordu ben cok memnundum
Mamaqueen [silindi] sitesinde 4 ayliktan itibaren kullanilabilir yaziyor onun icin buraya sordum doktor onerdi mi diye