gulsahablak merhaba benimkide 4-5 aylıkken gece uykusuna geçemiyordu 45.dakikalarda uyanıyordu ben ya 45-50dk kucağımda tutup sonra yerine yatırıyordum ya da o dakikalarda yanına gidip kıpırdanmaya başlayınca şşş poposuna hafif pat pat yapıp o döngüyü atlamasını sağlıyordum. Işığı kesinlikle açmıyorum. Yaptıklarım işe yaramazsa emziğini verip kucağımda sallarım eğer öyle uyumazsa meme veririm. Gündüz emzikle uyuturum ama gece emerken uyuyor. Bu arada zaman geçtikçe bunun gece uykusu olduğunu öğrendi sanırım artık 3-3,5 saat sonra uyanıyor emzirip tekrar uykuya döndürüyorum memede uyumazsa emzikle kucağımda sallayarak pış pış şeklinde. Size tavsiyem uyanmadan rüya öğünü şeklinde karnını doyurun veya uyanır uyanmaz kucağınızda emzik kullanıyorsanız emzikle sallayın eşiniz hemen mamasını yapıp getirsin uykusu açılmadan ışığı açmadan oda değiştirmeden🙏🏻