DilekGunes kusura bakmasinlar bunu soykeyen her kimse asla sewdklerini dusunmuyorum.boyle sewen sewmesin hadi cahilsin bilmiyosun aç elinde net sor oku doktor var hersey war…ne bicim sewgi bu..ozaman yapacak bsy yok..hic bsey cozum degil anne olmussunuz ama keske biras cocugunuz icn daha korumaci olup kndi duzeninizde yaşasaniz yada orda tawrunizi koyabilseniz..hepbirlikte yakinmazsiniz 2 3 sene sonra umarim.