feyzas ağustosta tatile gitmeyi düşünüyoruz ve o zaman oğlum tam 13 aylık olacak. Şimdi sürünüyor tutunup kalkmaya çalışıyor sadece. Acaba 13. Ayında yürür mü?
Madamehappyyyyy feyzas Elinden tutup destek olun biz evi geziyorduk her gün. 11 aylıkken yürüdü şuan 11ay20 günlük düşe kalka yürüyor Instagram da iki eline topu verirseniz yürüyor videosunu yaptık. Tek başına bir iki adım atmak hoşuna gitti devam etti.
ayseee_ feyzas her bir eline birer küçük top verin dengesini daha iyi sağlıyorlar karşısına geçip sevdiği bir oyuncak vs koyun, elinden tutup yürütmeye çalışın,pratik yapa yapa zamanla yürür insaAllah 🤍
hndathn feyzas hiç belli olmaz..her çocuğun gelişimi kendine özeldir.benim oğlum 10 aylık yürürken kızım 11 aylık yürüdü. yürümeleri için ekstrem bir çaba sarf etmedim sadece yürümek istiyorsa destek oldum o kadar genelde ya koltuklara ya duvalara tutundular
Madamehappyyyyy feyzas Evet karşısın da sevdiği biri olsun ona gitmeye çalışırken de yürüyor ben pek inanmayarak yaptım ama işe yaradı.:))
Bebikoalpo feyzas biz de denemiştik işe yaradı. Top şart değil. Elinde bişi tutarak daha dengeli ve cesaretli yürümüştü
feyzas hndathn evet bizimki de tutunup kalkmaya çalışıyor koltuklara falan yürür diye tahmin ediyorum sadece🤷🏻♀️🤗
MinikPandam_ feyzas benim kız 14. Aya doğru yürümeye başladı ama bebekten bebeğe değişir. 18. Aya kadar vakti var
denizz42 feyzas çocuktan çocuğa değişiyor ya benim oğlum 13 buçuk ayda kendi kendine başladı zaten kanepe etradında tutunarak gidiyordu bir gün bi baktım kanepenin sonunda ellerini bıraktı mutfak karşılıklı bizim yakın oraya doğru kendi gitti birden öğreniyorlar
feyzas denizz42 darısı benim oğluma inşallah🤗 tatilde öğrenmiş olursa daha rahat olur diye düşündüm şu an tam bir sürüngen yerleri siliyor resmen😁
handemyyyyy feyzas benim bebişte hiç emeklemedi 11. Ayın sonlarında yürümeye başladı direk ve her çocuk farklıdır diyorum sizin bebişler yürür merak etmeyin
birbebekle feyzas 8 aylıkken tutunarak yürüyordu 10 aylıkken ilk adımlarını atmaya başladı desteksiz. Ancak düşünce korktu ve yürüyemedi hep tutundu yine. 13 ay olunca ise evde misafir vardı aniden bi baktık yürüyo😅
Bet2506 birbebekle ya benim kızım da 8 aylıkken sıralamaya basladı 9 ay 17 günlğk hala sıralıyor😂 Ayakta tutmaya calısınca hemen oturmak istiyor. Koltuk bitince devam etmek yerine oturuyor😂😂 Umarım cok bekletmez yürür hemen
birbebekle Bet2506 yürüme arkadaşı almıştık biz düşünce tekrar yürüyemediğinden onla da epey takılmıştı. Çok gözlemliyorlar sonra bi anda kendilerine bi güven geliyor gerçekten inanılmaz bir şey😅erken henüz ayrıca şuan ben emekleyen hallerini bi tık özlüyorum çok tatlıydı😢